2013. február 19., kedd

Vállkendő

Íme az utóbbi egy hét termése. Siettem vele mert tartoztam. :)
Magamnak nem kötném meg az tuti. Még szerencse, hogy mohair létére is könnyen bontható fonal. Mondjuk bontani egyszer kellett csak még az elején. A csipke mintánál viszont már folyamatosan szedegettem fel az elmaradt ráhajtásokat. Zavart, hogy színátmenetes. Na mindegy a végeredmény a lényeg.
Ő 20% mohair, 20% lana és 60% acril összetételű, 5-ös tűvel kötve.
Nem kimondottan ilyen kendőnek való, ez látszik is a végeredményen. Nálam a gyapjú visz mindent. De mivel kézbe kaptam a 2 gombolyag fonalat  ( másodikból alig használtam ) és a mintát, ezt sikerült össze hozni.
10 sor hiányzott mikor az első elfogyott. 10 dkg-os gombolyagból.
Formára terítve száradáskor. Nem tűzögettem ki mert nem tartja meg az alakját. Kötöttem már ebből a fonalból.
Ő az előd. A blokkolás semmit nem használt. Mire a gazdájához ért, felkunkorodott az alja.  :)
Az esése viszont tetszik.
És mehet Móni barátnémhoz!  Megkötésért kaptam horgolócérnát. Így boldogok vagyunk mindketten!   :)

Ha valakit érdekel,-mert szerintem szép mintája van- itt a kép és a rajz hozzá.
Ha ez esetleg nem jó minőség, elküldöm levélben bárkinek.





2 megjegyzés: