2013. február 17., vasárnap

Poháralátét

Napok óta szeretnék magamnak is poháralátétet horgolni. Sok helyen láttam de olyat nem, ami tetszene is. Saját mintán gondolkodni most lusta vagyok.
Tegnap este viszont Szirmok-Viki feltett nekünk a fórumra egy olyan oldalt, ahol ( mint utóbb kiderült én is regisztrált felhasználó vagyok ) találtam szép alátéteket ( is ). Igazából anyák napjára keresek horgolt virágcsokrot. Na azt is találtam de leírás az nincs sehol ( vagy én vagyok béna ). 
Ilyen formán az alátéthez se találtam leírást, képről horgoltam. Maradék fonalamból 3 db-ot sikerült össze hozni. Hamar el is készültek és már használatban is vannak. 
Fényképezés még nem az igazi de igyekszem fejlődni.
Eredetileg babahajnak vásárolt fonal nagyon jó. Merev a tartása, ami ebben az esetben kell is.
A virágok 11 cm-esek, 3-as tűvel horgolva.
1. sor :  7lsz-ből kör
2. sor :  20 1rhp
3. sor : 2 1rhp, 2 lsz  váltakozása
4. sor : 2+2 1rhp, 3 lsz váltakozása
5. sor : Minden 3 lsz-es ívbe 7 1rhp és 1rp  ( oda, ahol nincs lsz az 1rhp-ák közt ) .

Röviden ennyi. Remélem érthető vagy látható.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése