2013. február 27., szerda

A terítő

Valamennyit haladtam a terítőmmel. Már látszik milyen lesz. Na jó, ez vicc volt. Én látom.
Ez a legunalmasabb része az egésznek. Ráadásul úgy kell horgolni, hogy forgatom közben ( a zsinórt ), ez még jobban nehezíti az egész műveletet.
De már látni akartam mekkora is lesz igaziból, így délelőtt megrajzoltam zsírpapírra.
Aztán kerestem anyagot ( ez most lepedőnek való)  amire rávasalhatom. Az angin jobb mert merev, de most nincs olyanom.
Vasalás után még átrajzoltam, ahol nem látszik annyira. És ilyen lett. Jó nagy ahhoz képest amekkorákat eddig láttam. Hát, kell hozzá pár méter zsinór. Hétvégén már látványosabb lesz.

Ezt az egész zsinóros melót azoknak ajánlom, mutatom akik nem tudják elképzelni, hogy is készül egy ilyen.
Szerintem nem kis munka ( ez se ). Mindennek ellenére, jó vele bíbelődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése