2013. február 1., péntek

Süti

Sütöttem muffint. Nem csináltam őket magasra/nagyra,hogy többen legyenek. Kihűlés után így is csak egy órán át tartottak ki. Ez egy olyan adag volt ami üres.Nagyon jó lett volna meggyet beletenni,de akkor az egészet ehettem volna én. Legközelebb azért felesben fog elkészülni a cucc.Margarint viszont biztos,hogy kevesebbet fogok használni mert így (papírforma szerint készítve) nekem "nehéz" volt. Vagy ebben az esetben ez a cél?
És azért van itt egy adag fonal is.Talán tavaly nyárra akartam ebből a színből kis hétköznapi táskát magamnak.Meg is rendeltem Barkáéktól 3 színben Gilicét.Nagyon jó vele dolgozni,imádom.De,elszállt az ihlet,így táska nem lett viszont kitaláltam valami mást.
Már talán mindenkinek van,
nekem is kell!
Egy virágpárna!!!!!!!!!!!!
Persze sehol nem találtam leírást hozzá,így menet közben találom ki,hogyan is legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése