2015. szeptember 8., kedd

Baba haja

Egy orosz hölgy oldalán találtam rá teljesen véletlenül, hogy hogyan is kell rendbe tenni a rakoncátlan tincseket.
Először is kell hozzá egy kócos önként jelentkező.


Emlékeztetőül itt van a kis szépség, még a hálóruhás korszakából.

Kell hozzá egy "süni":


Titka az, hogy fém drótosnak kell lennie. Aztán már csak idő kell egy kevés.
Megmostam a baba haját és még vizesen, tincsenként kell kifésülni.


Aztán ilyen érdekes csavaróra (vagy mire) tekertem fel a fürtöket.


12 kellett volna ez esetben, nekem csak 6 db van. Így külön tudtam fényképezni az egyik oldalt, meg a másikat.
Nem vártam meg a teljes száradást, nem is kell. Olyan 10-15 percet voltak fent. Kibontás után csak el kellett rendezgetni a két copfot. 


Végeredmény még így képen is jól látható.
 :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése