2015. szeptember 4., péntek

Baba és az új ruha

Ezennel vége a pizsi korszakának!
Az agyam is kimerült kicsit.
Éjjel megálmodtam a csipkét is hozzá, amit kézzel varrtam fel (mert úgy szebb).


Ujja végül is rövid lett, de jó így. Masnis gombokat is sikerült felhasználni.



Szoknya "A" vonalú mert a kötény alá nem is kell nagyobb.


Ilyen formán sikerült felhasználni a sötétbarna anyagból is valamennyit.

Pár kép közelebbről: 





Most itt áll a gép mellett, még a haját kell rendbe szednem. Az még külön egy nap.

Zárásnak mutatok még egy kis aranyost, akit a siófoki börzéről hoztam el. Csak az egyik szeméről hiányzott a szempilla. És mivel olyan parasztlányka kinézetű, szereztem neki szalmakalapot.




Olyan szép arca van neki is.

4 megjegyzés:

  1. Végigolvastam, végignéztem, olyan szépen beszélsz róluk:) Jó olvasni:-)
    Fantasztikusan ügyes vagy, szépek a babák. Egyszer már lefényképezhetnéd őket együtt is:-)
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint lesz méltó helyük, már fényképezem is mindet egyben. :-)

      Törlés