2015. szeptember 3., csütörtök

1000%-os....

....kikapcsolódást terveztem, de azóta jár az agyam mióta belevágtam.
Szóval a veszprémi piacon kezdődött minden, mikor megláttam őket. Már megint babát vettem. Azt mondta az árus, hogy 3000Ft darabja. Na kerültünk egyet és sikerült elhoznom a kettőt 5000-ért. 




Ő az egyik. Kimostam a ruháját, megfésültem és ilyen kis aranyos szép arcú kis szöszi lett. Olyan nehéz, hogy jó lenne könyvtámasznak is.


Gazdagon van fodor a ruhán. Nincs kifakulva, nincs elszakadva.
Nem tudom ki rakhat ki ilyen szép babát.


Őt fényképeztem a piacon is. Egy nagyon kifakult (de ép) pizsiben van. Gondoltam varrok neki ruhát. Most nem hozattam korhű mintájú anyagot, csak bementem a méteráru boltba.


Nem tudtam mit akarok csak azt, hogy apró mintás anyag kell. Azt a rózsásat azért hoztam el mert az volt az utolsó 45cm.

Vannak elmentve ruhácska minták, órák kérdése volt, hogy találjak valami jó rajzot köztük.


Rajzolgatás közben aztán a világosabb anyag mellett döntöttem, de valamit azért rakok rá a sötétebből is (azt hiszem). 


Most tartok itt. Egy Jane Austen korabeli szabásminta alapján alakítottam a babára. Mert Ő azért elég masszívan kitömött kis teremtés, vaskos karokkal. Na majd alakul valahogy, aludni kell rá. Gondoltam még gallért, kötényt,.....
Ilyenkor kíváncsi lennék, mások hogyan fejeznék be?
Folytatás, terveim szerint holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése