2015. november 12., csütörtök

Fülbevalók

Töredelmesen bevallom, nem az én ötletem alapján készültek ezek a kis csodák. Teljesen véletlenül rátaláltam Lindára és megtetszett minden amit ott láttam.


Kétlyukú gyöngyökkel még nem volt dolgom, de jó móka. 
És a lehetőségek tárháza határtalan.



Egyenlőre nem szereztem be, csak a barna 3 féle árnyalatát. Nem vagyok elég bátor a vadabb összeállításokhoz, meg különben is ősz van.  :-)



Ebből viszont úgy érzem, készül még pár variáció. Annál is inkább mert a karkötős szett, kislányos méret. Mivel próbadarab volt. Meg, hát ugye nem úgy fűzzük mit a többit.

2 megjegyzés:

  1. De jó látni, hogy valaki még fűz gyöngyöt!:)
    Szépek nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek most folytatása is lesz.
      Köszönöm a dicséretet. :-)

      Törlés