2015. november 23., hétfő

Fonós hétvége

Egy tartalmas, tanulós és jókedvű hétvégén vagyunk túl.
Két napig más dolgunk nem volt, csak fontunk,fontunk,fontunk,.....
Gondolkodni nem kellett, hogy mibe is kezdjünk mert megrendelésre dolgoztunk.

Kértek egy nagyobbacska kutyakosarat: 


Elkészült a fenék.



Innen készül a belépő a kutyinak.  :-)



Meg van a magasítás is.



És jöhet a copf.





Mosás, száradás, kezelés után a végeredmény.
Bele fér egy termetesebb eb.

Ez pedig két cica fekhelye:



Na, ez nem olyan szép mint ami nekem tetszene. De legalább viszonylag egyenes.



Itt még nagy volt a lendület.


Aztán elérkeztem ahhoz a ponthoz mikor rájöttem, mit is vállaltam.


Copftól féltem és a végén az ment a legjobban.




Kezelés után a végeredmény.  :-)
A két nap után, kell egy nap pihenő a kezeknek, karoknak, vállaknak.

A héten készült még egy kicsike. Ezt a méretet már egész kellemes fonni. Egymásra is találtak szerető gazdájával. 







2 megjegyzés: