2013. augusztus 10., szombat

Rájöttem...

...pár dologra varrogatás közben, mármint fortélyra.

Szép kis rózsák a sarokban. Ők csak azért mert akartam színeket.


Szívecske, amiben benne van az elmúlt 4-5 nap minden tudománya.


Nincs a keretben középen, a többi sarok túl üres. De nem akarom további virágokkal elvonni a figyelmet. Vagdalás legközelebb a hátoldala felől lesz, úgy talán nem szőrösödik ki. Az ollóm tuti, azért gondolom, hogy bennem van a hiba.


Ja, igen! Kanyarodni is a vissza felé vezető úton tanultam meg rendesen. Itt már tetszik (úgy, ahogy).

Mindent össze vetve elsőre elég jól sikerült már csak azért is mert tegnap délután kezdtem.

És akkor ezt most félre teszem, mert felmerült egy apró probléma. Amit természetesen fényképezek a megoldással együtt. Holnap remélem mutathatom is.
Időközben arra is rájöttem, hogy akkor szép egy-egy kép, ha délelőtt készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése