2013. augusztus 21., szerda

Megint egy.....

....kedvenc, amit befejeztem.


Szegénykém olyan fél éve várta, hogy elővegyem ismét.


Pedig haladós volt, szélfeszítővel. Nem tudtam, hogy ilyen is létezik, véletlenül találtam rá a vaterán. No gyorsan le is csaptam rá még mielőtt rájöttem volna, hogy hogyan is kell használni.


Mikor megkaptam, már rájöttem a titokra és (kisebb szünetekkel) a magam tempójában, egy nap alatt el is készült a szőnyegem.
60x170 cm lett. Lehetett volna hosszabb is de csak ennyi rongyom volt itthon.


Meón átment, azt hiszem elég jól sikerült.  :-)

Most aztán megyek keresek egy kovácsot meg egy asztalost (no ő már megvan), akik készítenek nekem egy szövőállványt. Mert ez amit használok, kölcsönben van nálam egy kedves ismerőstől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése