2013. június 12., szerda

Vissza a kaptafához

Varrtam egy kicsit. Jelentkeztek az elvonási tünetek. Az úgy kezdődött, hogy..........
két hete láttam a méteráruban szépséges anyagokat.
Muszáj volt venni!
Meg aztán régóta szerettem volna egy szép "pizsit".
Nézegettem sok felé, de nekem drágák (már amelyik nem műanyagból van). És eszembe is jutott, minden adott. Nem készítettem a méretemre szabásmintát (ahhoz most lusta vagyok, meg) minek is. Van az újságban. 
Gyorsan kerestem zsírpapírt és már szabtam is.

 Rózsaszín trikóval, fehér trikóval még divatos is leszek. Kell is ennyi, mert elég gyatrán tudok kinézni ébredéskor.
 Csipkét nem tudtam kihagyni, meg kicsit felvágtam oldalt.
 Semmi extra. Gumis derék, és összesen  (nekem)  1 óra szabadidő.
Ebben azért finomabb lesz még a reggeli kávé is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése