2013. november 27., szerda

Napok óta...

...nem láttam a Napocskát! Egy kicsit megviselt. Annál is inkább mert, ha sötétkék fonalat vesz a kezébe az ember lánya,............jó lenne látni is valamit. Pláne, ha valakinek olyan nehézkesen mennek a dolgok mint nekem. 
Hajócskával műveltem egy pár fülbevalót innen:


Vagy tízszer elkezdtem mire elfogadható lett. Aztán a második kisebb lett mint az első, így készült egy harmadik darab is. 


Még ez sem az igazi, de már sajnálnék még több fonalat elhasználni. Ha valaki meglátja a különbséget, majd rábeszélem, hogy az egyik fülem nagyobb mint a másik.


Megforgattam párszor a kezemben mire úgy tekergőzött, ahogy én akartam.


Utólag vissza gondolva, nem is volt nehéz.
:-))




Amíg fényképeztem, állandó segítőm unottan várt rám (miután eltessékeltem a fülbevaló mellől).

5 megjegyzés:

  1. A fülikéd nagyon szép lett. Így ránézésre nem is látom, hogy is kellhet csinálni.
    Aranyos cicusod van:-)

    VálaszTörlés
  2. A hölgy -akinek a blogjáról néztem- nagyon jól lefényképezte lépésenként. Nekem legalábbis érthető. Ciculi meg csak úgy rám maradt, mert különben a lányomé. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Gratulálok.
    (Cathlenkata)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áááá....! Lehetne sokkal szebb is.
      Köszönöm!
      Megnézlek. :-)

      Törlés
  4. Lehet neki is kell egy fülbevaló:) Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés