2013. július 20., szombat

Hallgatásom oka...

....egy "hűdenagyonkihímzett" terítő körbe horgolása volt. Felkérésre készítettem. Elég sokáig keresgéltem mire találtam mintát. Igazából nem is tudom, hogy ez a kategória nem tartozik e már a giccshez. De ezt kérték, így teljesítettem.
Nem is baj, hogy eddig vártam a fényképezéssel mert időközben lett egy nagyon jó minőségű gépünk. Már csak meg kéne tanulni kezelni (még szerencse, hogy magyar menüje van).
Így, hát szórakoztam kicsit:


Így néz ki a terítő, olyan 80x80 cm-es. Színből elég is ennyi.





És a közeliek. Ez esetben így oldottam meg a hozzá horgolást.

Erről a mintáról :


Végül de nem utolsó sorban, egy kis móka a kedvencekkel !


 Kézimunka szeretete öröklődik a családban Cicóka személyében.


Másik szemünk fénye Tercsike. Itt elnézést kérek mindenkitől akit esetleg így hívnak de, hát ő egy terrier.


És Bercike a nagy öreg.

Cecília most lemaradt de mentségemre szolgáljon, hogy elég öntörvényű. Meg kell várni míg jókedvű lesz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése